OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Hvis du ikke finder dit svar her, skal du være mere end velkommen til at skrive til os her.
Du kan enten lave en bestilling ved, at tilføje de ønskede varer til kurv og derefter gå til betaling, hvor du får mulighed for at indtaste leveringsadresse samt vælge betalingsmulighed. Alternativt er du velkommen til at henvende dig til vores kundeservice, som kan oprette en manuel bestilling på de ønskede varer. Vores kundeservice kan kontaktes på mail: kontakt@nordlyhome.dk eller på vores livechat.
Vores webshop er krypteret og e-mærket, hvilket sikrer vores kunder en nem og sikker e-handel.
Du kan altid ændre i din bestilling indtil ordren er afsendt. Dette kan du gøre ved, at henvende dig til vores kundeservice på mail eller livechat. Du vil naturligvis modtage en mail, når pakken er afsendt.
Hvis du har skrevet din adresse forkert eller du ønsker at ændre i den af andre årsager, skal du hurtigst muligt skrive til os på mail eller livechat, så vi kan få den ændret, inden vi sender din pakke afsted.
Du kan altid annullere din bestilling. Hvis din bestilling er afsendt, vil du blive opkrævet prisen for forsendelse.
Når din bestilling er gået igennem, vil der automatisk blive sendt en ordrebekræftelse til din mail. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, vil vi opfordre dig til, at tjekke dine "uønsket mails". Såfremt ordrebekræftelsen ikke er kommet frem, bedes du kontakte vores kundeservice, som kan gensende denne til dig.
Du kan se hele din bestilling på din ordrebekræftelse.
Vi leverer både til Danmark og udlandet.
Alle vores større varer sendes til den valgte leveringsadresse. Mindre varer kan enten sendes hjem til eller til pakkeboks. Vores varer bliver sendt med GLS, PostNord, Brink Transport, Dascher eller Danske Fragtmænd.
Lagervarer afsendes inden for 1-3 hverdage. Fjernlagervarer afsendes inden for 2-10 hverdage. Ordrer over 499.- sendes fragtfrit. Ordrer mellem 249-499.- koster fra 29 kr. Ordrer mellem 0-249.- koster fra 49 kr.
Alle vores pakker bliver sendt med trackingnummer, så du kan følge den fra start til slut.
Der kan gå op til 24 timer før tracking nr. bliver opdateret. Såfremt at det stadig ikke virker, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvis du har modtaget en forkert vare eller en vare med fejl, bedes du kontakte os på dagen, hvor du modtager pakken, så vi kan få tjekket igennem, hvor fejlen er sket.
Hvis du har modtaget en pakke, som er beskadiget, bedes du sende en mail til vores kundeservice med beskrivelse samt billeder af denne.
Du kan betale på én af følgende måder: Fakturabetaling, mobilepay, kortbetaling eller finansering.
Ja, vi har ikke adgang til andet end din adresse.
Pengene hæver vi naturligvis først når vi har afsendt din ordre.